Kan I løse dette problem?
Fra : MTPO

Dato : 01-02-01 18:03

Kig på den swf fil http://brodzikowski.homepage.dk/temp/stroke.swf i flash
player i almindelig
størrelse (100 %). Så kan man se at kanter passer slet ikke til firekanter,
prøv at gøre det hele fx 200% stor, eller kigge lige i en browser. Der
forsvinder fejlen. Hvor går det galt?
Hvorfor viser fejlen sig ikke i en browser, eller når det hele er forstørret
--
Hilsner
MTPO

Fra : Peter T.

Dato : 01-02-01 19:51

In article <95c4rb$b58$1@news.inet.tele.dk>, tomaszekb@hotmail.com
says...
> Kig på den swf fil http://brodzikowski.homepage.dk/temp/stroke.swf i flash
> player i almindelig

"File not found". :)

--
Peter T.
Finsk er sundt!

Fra : MTPO

Dato : 01-02-01 19:55

> "File not found". :)
>
> --
> Peter T.

Fint med dig
Til 1.april er ret lang, men det hjælper også at slutte sig til nettet, hi
hi hi
MVH
MTPO

Fra : Peter T.

Dato : 01-02-01 21:53

In article <95cbd0$4k1$1@news.inet.tele.dk>, tomaszekb@hotmail.com
says...

> Fint med dig
> Til 1.april er ret lang, men det hjælper også at slutte sig til nettet, hi

Tja... Ikke desto mindre er der ingen fil at hente med det link du har
postet.

Fejlmsg. jeg får, når jeg prøver dit link:

"Internet explorer cannot download stroke.swf from
brodzikowski.homepage.dk. Internet explorer was not able to open this
internet site. The requested site is either unavailable or cannot be
found. Please try again later."

Fra : MTPO

Dato : 01-02-01 22:25

Kære Peter T.
Jeg kan ikke gøre for at du har problemer med din IE, du tror ved ikke jeg
setter en tom link.
Når jeg selv trykker på linket, kommer den med det samme (og den er ikke sat
til offline læsning).
Du kan kopiere linket i browser og trykke enter så får du hentet filen på
din harddisk, ellers du kan også bruge fx Getright til at hente den.
Og ellers prøv altid først undersøge om du har sat browser optimal, for du
optræder offentlig.
Men for din skyld så her er html link
http://brodzikowski.homepage.dk/temp/post.html
MVH
MTPO

Fra : Peter T.

Dato : 02-02-01 06:25

In article <95ck5p$ddl$1@news.inet.tele.dk>, tomaszekb@hotmail.com
says...
> Men for din skyld så her er html link
> http://brodzikowski.homepage.dk/temp/post.html

Tak. Nu kan jeg se din flash og jeg ser også dit problem.

Du skal jo tænke på at du tegner i vektor, så hvis du har animeret
kanterne i dobbelt opløsning eller mere og derefter skaleret det ned til
nuværende størrelse (som vi ser det på filmen), så vil der nogle gange
komme nogle irriterende resultater ind over. Det er jo matematiske
formler, som bliver kalkuleret om til pixels under kørsel og derfor vil
der højst sandsynlig komme unøjagtigheder i placeringen under
nedskalering.
Min ide er at der bliver beregnet i floating point og det kan man ikke
umiddelbart konvertere om til heltal (man kan jo ikke sige at der skal
være en dot på x,y = 1.33,2.74 - enten er det x,y = 1,3 altefter op og
nedrunding) og derfor vil disse forskydninger komme frem. Kan desværre
ikke lige komme med en bedre forklaring. :) Jeg er selv meget forsigtig
med at animere i stor opløsning og derefter at skalere det ned til den
størrelse, jeg ønsker.

Fra : MTPO

Dato : 02-02-01 17:59

Mange tak det lydder meget fornuftig