PIILS IWILL
Fra : enn

Dato : 09-04-02 22:16

Jeg har et spørgsmål til jer guroer.

Jeg har et nyt IWILL PllLS motherboard (aldrig brugt) jeg ved imidlertid
ikke hvor hurtig en processor jeg kan smide på det - på nettet har jeg
fundet ud af at det i hvert fald kan klare en (antik) P2 333 MHZ - men hvad
er den hurtigste processor et sådant kort kan klare? og kan man kun sætte
"slot 1 " procesorer i?

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Martin S.

Dato : 09-04-02 23:49

"enn" <enn@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvad
> er den hurtigste processor et sådant kort kan klare? og kan man kun sætte

Iflg. deres support side kan du sætte en Celeron 433 i som max. og P2-333.

se her: http://support.iwill.net/p2ls.htm#CPU >

Mvh.
Martin S.