Inkjet printer og genopfyldte blækpatroner
Fra : Martin Østerberg

Dato : 09-04-02 11:31

Hej !

Jeg har en HP deskjet 990cxi og har købt et refill sæt til den sorte
blækpatron. Har fyldt patronen uden problemer, men software
værktøjskassen der følger med printeren nægter at tro der er blæk på
patronen. Hvordan får jeg printeren til at acceptere at der vitterligt
ER blæk på patronen ?

Martin

Fra : Leony

Dato : 09-04-02 14:19

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> værktøjskassen der følger med printeren nægter at tro der er blæk på
> patronen. Hvordan får jeg printeren til at acceptere at der vitterligt

Det er vidst noget med at der er nogle af kobberkontakterne på patronen der
skal "kortsluttes".
Kig her hvordan:
http://www.hoergren.dk/forum/forumn2.asp?forumID=31&SelfID=540
Ellers kan det være der står noget på den side hvor du købte refillkittet.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Martin Østerberg

Dato : 09-04-02 15:17

On Tue, 9 Apr 2002 15:18:48 +0200 skrev "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> ...:

> [...]
>http://www.hoergren.dk/forum/forumn2.asp?forumID=31&SelfID=540
>Ellers kan det være der står noget på den side hvor du købte refillkittet.

Fandt hoergren's side og prøvede tricket. Det virker næsten, nu er
patronen 'fyldt', men har stadig en 'advarsel' hængende...måske jeg
skaulle købe en ny patron så jeg kan skifte 'idenditet' mellem
påfyldningerne...

Martin