Popup vindue
Fra : Bent

Dato : 09-04-02 09:26

Hej
Er det muligt, at lave et popup vindue som kommer bag
hovedsiden?? - og som så først vises når man lukker hovedsiden.

Popupèn skal indeholde en ny hjemmeside.

Mvh

Bent

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-04-02 10:41

"Bent" <msako@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt, at lave et popup vindue som kommer bag
> hovedsiden?? - og som så først vises når man lukker hovedsiden.
> Popupèn skal indeholde en ny hjemmeside.

Du kan lave noget ala dette her:

<script type="text/javascript">
function baggrundsvindue(URL){
window.open( URL, 'baggrundsvindue');
self.focus();
}
</script>

--
Jakob Andersen

Fra : Bent

Dato : 09-04-02 10:47

Hej Jakob

Jeg er lidt rusten i javascript - hvor skal jeg skrive urlèn
på den side den skal vise i "popupèn" ?.

Hilsen

Bent

Fra : Jakob Andersen

Dato : 09-04-02 18:08

"Bent" <msako@hotmail.com> wrote in message news:a8ud9v$jat$1@sunsite.dk...
> Jeg er lidt rusten i javascript - hvor skal jeg skrive urlèn
> på den side den skal vise i "popupèn" ?.

Det kommer an på hvornår du vil have den åbnet, hvis du f.eks. vil have
siden åbnet ved klik på et link så kan du gøre sådan her:

baggrunden</a>

Hvis du derimod vil have den åbnet med det samme kan du gøre sådan her:

--
Jakob Andersen

Fra : Bent

Dato : 09-04-02 20:57

Jakob Andersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> baggrunden</a>
>

> Hvis du derimod vil have den åbnet med det samme kan du gøre sådan her:

Tak