KDE 3.0 og non-KDE programmer
Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 09-04-02 08:20

Hej

Jeg har installeret KDE 3.0, men nu bestemmer KDE farver og skrifttyper i
mine ikke-KDE programmer - emacs ser f. eks. ganske væmmelig ud...

I KDE 2 stillede man dette i kontrolcenteret under udseende->Stil->Brug
farver og skrifttyper på ikke-KDE programmer - eller noget i den stil.

Jeg kan ikke finde den selvsamme indstilling i KDE 3; nogen der ved, hvodden
man gør det?

Rasmus

God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I am so far behind I will never die.
-Bill Waterson, Calvin and Hobbes

Fra : Dennis Hansen

Dato : 09-04-02 17:08

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> [...]
> farver og skrifttyper på ikke-KDE programmer - eller noget i den stil.
>
> Jeg kan ikke finde den selvsamme indstilling i KDE 3; nogen der ved,

Der er da et punkt under Kontrol Panel -> LookNFeel-> Farver -> Anvend
farver på ikke KDE programmer.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 09-04-02 18:11

Dennis Hansen wrote:

> Der er da et punkt under Kontrol Panel -> LookNFeel-> Farver -> Anvend
> farver på ikke KDE programmer.

Ja der var den da!

Den var bare slået fra! Åbenbart dur det ikke at ens .Xresources hedder
..Xresources under KDE 3 - den _skal_ af mystiske årsager hedde
..Xdefaults....

Tak for hjælpen alligevel

Rasmus

If you don't receive an answer, then it either indicates that the bug is
too obvious or too difficult.
-- Manfred Spraul