Prob med ram??
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-04-02 07:59

Hejsa
Jeg er begyndt at få maneg probs med mit os (xp) som jeg ikke har haft
før. Programmer konflikter, det åbner mappen Windows/System32 ved hver
opstart. Jeg har tit problemer med at den ikke vil starte helt op.
Når jeg tænkte efter kunne det passe med at jeg smed en ekstra
ramklods i. Jeg havde 256 og har nu 512. Begge DDR og samme fabrikat -
altså ens.
Kan rammen være dårlig eller kan jeg ændre nogle indstillinger?

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 09-04-02 09:06

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har tit problemer med at den ikke vil starte helt op.
> Når jeg tænkte efter kunne det passe med at jeg smed en ekstra
> ramklods i.

Du kunne jo prøve at pille den nye klods ud og se om det virker efter det?

--
....Klitgaard

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-04-02 09:38

On Tue, 9 Apr 2002 10:05:52 +0200, "Klitgaard" <na@na.dk> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

>Du kunne jo prøve at pille den nye klods ud og se om det virker efter det?

Jep gør jeg her i eftermiddag. MEn kunne være nogle havde lyse
idéer
Jeg har forresten AMD Thrb 1GHz og A7V133.

Morten
morten@NOSPAMbowman.dk