exchange helvede
Fra : Martin Hansen

Dato : 01-02-01 14:07

Vi står for at skulle lave en udstilling om linux i erhverslivet, i den forbindelse kommer der noget
med mailserver og exchange funktioner op.
Jeg erindrer at der her i gruppen har været diskuteret noget om det før, især mener jeg at erindre
om en gut der hældte lidt af sit hjerteblod ud, og fortalte om de mange ting der iriterede ham ved
at de var flyttet fra et unix system til exchange, bla. noget med at et møde først var arangeret når
alle havde åbnet deres post osv.
På trods af der er 9397 indlæg i min dk.e.s.unix postkasse kan jeg ikke finde det indlæg igen.
Så hvis du stadig er på listem gider du så gentage lidt af det du sagde dengang. Og vil du eller en
anden med bedre hukommelse end jeg fortælle hvad det var for et afskaffet unix system der blev grædt
tårer over.

Jeg har lige kigget på HP openmail, der ifølge et andet indlæg her skulle være gratis for de første
50 klienter. Men jeg kan ikke rigtigt finde dette på deres side http://www.openmail.com

Mvh martin
--
ALsSund Linux User Group http://www.alslug.dk
Linux brugergruppen for sønderjylland

Fra : David Ipsen

Dato : 02-02-01 19:42

"Martin Hansen" <NOSPAMmh@sk.kollegie6400.dk> wrote in message
> [...]
være gratis for de første
> 50 klienter. Men jeg kan ikke rigtigt finde dette på deres side

Prøv her http://www.openmail.com/cyc/om/00/showfile.cgi?200-0305

og her
http://www.openmail.com/cyc/om/00/cysearch.cgi?folder=0067

> Mvh martin