S: Oprydnings salg !!
Fra : Jens Harvest

Dato : 08-04-02 21:33

Idet jeg (ligesom andre) har fået lidt fårårs kildren i kroppen ( Og den
skal ikke misforståes...), har jeg fået lidt tilovers som jeg gerne vil af
med / sælge :

-Gasdunke 11 Kg.
-Lille handy traktor med skov vogn mm.
-Flot antik kornvægt med enkelte lodder
-Velholdt 2 hjulet vogn - 3 T.
-Side rive til traktor.
-Pandeplader - Pil selv ned pris !
-Kalk sprøjte
-Elmotorer

Jens

Tlf.: 40310078

Fra : Jens Harvest

Dato : 08-04-02 21:38

SORRY _ FORKERT GRUPPE !!

Fra : MM

Dato : 08-04-02 22:02

Hej Jens
hvad koster traktoren og hvor i landet står den?

--

Venlig hilsen Mia
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,