Hjælp til Access.
Fra : Thomas

Dato : 08-04-02 19:56

Hejsan!
Jeg skal ligesom en Morten tidligere har posted uden svar, bruge
en asp-fil (hjælp) til hvordan man kan få en vandret linje i en
Access-database ud på en asp-fil. F.eks. ID = 3 - hele den
vandrette linje til højre for 3...hvordan gøres det letttest? Jeg
har læst tutorials her på html.dk men synes ikke der stod ngoet
om vandrette databaseudtræk.
Håber nogen kan hjælpe?
Venlig hilsen,
Thomas

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : NAS

Dato : 08-04-02 22:05

"Thomas" <stephasmussen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Access-database ud på en asp-fil. F.eks. ID = 3 - hele den
> vandrette linje til højre for 3...hvordan gøres det letttest?

Hej
kan du ikke bruge en sql kald f.eks
sql ="select * from (databasen) where id = 3 " ??

Fra : Jakob Andersen

Dato : 08-04-02 22:11

"Thomas" <stephasmussen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> vandrette linje til højre for 3...hvordan gøres det letttest? Jeg
> har læst tutorials her på html.dk men synes ikke der stod ngoet

godt.

Du skal blot have en WHERE clause på din SQL

--
Jakob Andersen