Så sker der endelig noget !!!!
Fra : MrWheel

Dato : 08-04-02 18:49

Ja, i læste rigtigt

Jeg har i dag været til samtale med 2 politikere i Odense (kommune)
samtalen gik på at jeg er ved at søge bolig/bosted.

Jeg gik sidst i december op til handikap/psyk. i Odense kommune, men
jeg har endnu ikke fået reslutat ud af, så jeg har meldt mig ind i et parti
(ønsker ikke at sige hvilket), men reslutatet er nu sådan, at jeg i morgen
skal
ringe til den person der har sagen om et bosted og give en endelig svar
frist på
1 uge, hvis jeg så ikke har fået svar om 1 uge, skal jeg gå tilbage til dem
jeg i dag
har snakket med.

De syndtes at det er godt, at der findes unge-handicappede der tør stå frem
og søge
oplysninger, som kan komme andre unge til gode. Så nu håber jeg kun at det
lykkedes
at få det igennem.

Og kan det ikke lade sig gøre i kommunalt resci så går vi til det amtslige
resci.

Nå men mere følger, ellers kan i følge med på www.handikap.nu

/MrWheel