en merer der er ny her
Fra : Tommy Stokholm

Dato : 08-04-02 18:38

Hej til alle her i gruppen jeg vil lige smide et par linjer op om mig selv
jeg har fulgt med i de forskellige debatter her i gruppen igennem det sidste
halve år uden at deltage, særligt det med de storer voldsomme og meget
farlige hunde der skulle alt lige fra at forbydes til at piskes offentligt
har haft vores interesse.
Også lidt om min kones og mine hunde vi har 2 dejlige Schæfertæver på 17
uger (de er fra samme kuld ) som vi hygger os med vi har desværre ingen
hjemmeside som vi kan plastre til med hyggebilleder endnu men det kommer
måske.
men pænt goddag til alle i gruppen fra Tommy Birgitte +Ronja & Zandi

Fra : Kosmonauten

Dato : 08-04-02 20:15

Hejsa Tommy Birgitte +Ronja & Zandi,
velkommen til, jeg håber at i vil falde godt til.
Masser af potedask og pænt goddag fra
Martin & Laika
http://home13.inet.tele.dk/dinah

Fra : Ann K

Dato : 08-04-02 22:43

Jamen, så velkommen til stedet for de værste hundeslagsmål og
venskabelig pjatten...
Mvh Ann, Manden og vufferne Sif og Dise.