Worldonline Mobil! Forbrugsoversigt??
Fra : Dan Nielsen

Dato : 01-02-01 12:56

Er det kun min "Forbrugsoversigt" på Worldonlines side der ikke er særlig
hurtig til at opdater?? der er ikke sket andet end de 200kr som de har sat
ind på den!

Mvh
Dan

Fra : §trexx

Dato : 01-02-01 13:29

Nej, - Min har heller ikke opdateret sig endnu. Der er nu 2 dage siden jeg
fik mit sim kort, og der er ændret noget endnu... Det er for dårlig... Så du
er ikke den eneste der har det sådan...

Hilsen Strexx ( Per Nielsen)
Icq # 104028474

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 01-02-01 14:02

On Thu, 01 Feb 2001 12:28:57 GMT, "§trexx" <pmn@rji.dk> wrote:

Den side kørte også som lort, da jeg skulle registrere mig med
guldnummer så spassede den total med database error og shit like that.

Senere fandt jeg ud af at jeg var oprettet som kunde men mit
guldnummer var ikke registreret og var frit for andre at snuppe.

Ved opringning til support fik jeg at vide at jeg bare skulle
registrere mig igen.

Min bror registrerede sig to dage senere med almindeligt nummer og har
fået sit simkort, jeg ikke fået en skid endnu selv om jeg valgte
guldnummer og betaler 8 gange mere end ham.

Ved opringning til support fortalte narrøven at han ikke kunne sige om
det var afsendt eller ej, sådan en spasser hvad fanden sidder han der
så for. De havde travlt sagde han, det må være travlt med skide på
deres guldkunder.

Fra : Hen

Dato : 01-02-01 14:16

> [...]
> det var afsendt eller ej, sådan en spasser hvad fanden sidder han der
> så for. De havde travlt sagde han, det må være travlt med skide på

Sporer jeg en antydning af utilfredshed i dit sprogbrug ?

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 01-02-01 14:23

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-02-01 14:37

"Svend Tveskæg" wrote:

> [...]
> det var afsendt eller ej, sådan en spasser hvad fanden sidder han der
> så for. De havde travlt sagde han, det må være travlt med skide på

hehehe, det er vel ligesom Nykredits kernekunder. Det kan alle blive,
som betaler deres regning til tiden.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Dennis Andersen

Dato : 01-02-01 13:42

>Er det kun min "Forbrugsoversigt" på Worldonlines side der ikke er særlig
>hurtig til at opdater??

Nej. Jeg ringede i tirsdags, men det står ikke på oversigten, og
jeg har stadig 200 kr. tilbage.

Det er da dejligt med lidt gratis telefoni

Dennis Andersen
deniande@12move.dk