MS Windows
briani 27239
Kan jeg gemme gendannelsespunkterne et and~
Fra : Dennis

Dato : 08-04-02 15:48

Jeg har en HD på 15 GB og har nu fået fat i en på 60 GB og den vil jeg gerne
have til at sidde som master. Kan man lave et gendannelsespunkt og så lægge
det over på den nye HD. Slet den gamle og lægge xp ind på den nye og
derefter bruge systemgendannelse og så vende tilbage til den indstillinger
jeg har nu eller skal jeg ud og have fat i Ghost eller hvad kan jeg gøre?

Dennis

Fra : Leony

Dato : 09-04-02 11:33

"Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg har nu eller skal jeg ud og have fat i Ghost eller hvad kan jeg gøre?

Det kan vel lade sig gøre hvis du selv kan bestemme hvor din restorefil skal
gemmes.
Et alternativ kunne jo være Norton Ghost eller Drive Copy.
Disse programmer lave et image af din harddisk eller partition. Du starter
med at lave din Windows installation som du gerne vil have den, så laver du
et image af den. Hvis noget går galt har du altid et virkende image du kan
køre ind.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/