ECS K7S5A lyd?
Fra : GeNemesis

Dato : 08-04-02 15:58

Jeg har efterhånden læst mig igennem et par hundrede poster angående
dette bundkort og alle er åbenbart uenige. Nogle synes det er godt,
andre skidt osv, men sådan er det jo tit.
Jeg synes dog ikke jeg har kunnet finde noget ordentligt svar på om
lyden du'r til noget i dette kort.
Er der nogen der har erfaringer med kortet? Både angående lyd men også
bios opdateringer som man åbenbart skal igennem med dette kort

Fra : Andrew

Dato : 08-04-02 16:03

Hej

Jeg har haft dette kort i 4 måneder med en XP 1600+ CPU og jeg har KUN gode
ting at sige om det.

Onboard LAN virker perfekt og ligeledes gør lyden. Bare den har de rigtige
drivere så kører det hele som SMURT! (sådan er det jo med alt hardware).

Jeg vil gerne anbefale dette kort til dig som et super godt køb, du får
virkelig bonus for dine penge!

BIOS opdatering er ikke nødvendig hvis det er et af de nye revisions af
kortet. Men hvis de er en lidt ældre en, så er det nok en god idé at
opdatere. Jeg opdaterede min bios, og det tog 1 minut. Det var MEGET let, og
næsten idiotsikkert, intet kan gå galt.

Mvh Anders

Fra : GeNemesis

Dato : 08-04-02 18:45

Ok jeg er ved at være solgt, specielt fordi bundkortet er så billigt.
Hvilket grafikkort kan anbefales? Helst ikke alt for dyrt

Fra : Santa Xcaze

Dato : 08-04-02 17:00

SNIP

Det er AC'97 som er på stort set alle bundkort, svarer lidt til et pci 128
og er såmænd et helt fint lydkort!

Fra : Leony

Dato : 08-04-02 17:26

"GeNemesis" <GeNemesis@scififan.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har erfaringer med kortet? Både angående lyd men også

Hvis du er krævende hvad angår lyd, så burde du nok investere i et
ordentligt lydkort.
Hvis du bare skal høre lidt musik, og lidt klik i 7 kabalen så er det
udemærket med et onboard lydkort.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : wheeeeeeee

Dato : 08-04-02 21:21

> Hvis du er krævende hvad angår lyd, så burde du nok investere i et
> ordentligt lydkort.
> Hvis du bare skal høre lidt musik, og lidt klik i 7 kabalen så er det
> udemærket med et onboard lydkort.

Hmm... klik i 7 kabalen. Det må være fra dit Logitech MouseClickSound(tm)
system.

Fra : hha

Dato : 09-04-02 09:55

Jeg har altid været imod onboard ting - men er blevet rigtig godt tilfreds
virker uden problemer til spil , afspilning af mp3 på pc højtaler samt på
stereo anlæg.
det kan jo altid slås fra hvis du får fingerene i en "bedre" (måske?)
lydkort.

Fra : jensen

Dato : 09-04-02 13:03

> [...]
> Er der nogen der har erfaringer med kortet? Både angående lyd men også
> bios opdateringer som man åbenbart skal igennem med dette kort

jeg har to computer med det mb og xp1600 gf3 ti200 det køre godt , måske
ikke så hurtigt som mit soltek , men alt virker netkor og lydkort

jensen