Skift mellem IP adresser
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 08-04-02 14:51

Hejsa
Jeg har 2 forskellige IP ardresser til rådighed. Hvordan kan jeg nemt skifte
mellem disse hvis jeg skulle få behov for det. Uden at skulle ind og skrive
de forskellige data hver gang.
Jeg bruger XP-pro.

/Bo

Fra : Henrik

Dato : 08-04-02 18:05

Dit skift betyder det at du vil surfe på nettet med forskellige ip adresser
, eller at dine hjemmesider, skal have forskellige ipadresser ??

Henrik

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 08-04-02 17:46

"Henrik" <h.hilskov@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Dit skift betyder det at du vil surfe på nettet med forskellige ip
adresser
> , eller at dine hjemmesider, skal have forskellige ipadresser ??

Nej, grunden er at jeg har en fast IP som jeg bruger når jeg "leger med" min
hjemmeside som ligger lokalt. Den kan alle komme ind på - modsat default
IP`en. Når jeg er til nettræf bruger jeg en anden opsætning og når jeg skal
sende noget (eller bruge min netprinter) på familiens lokale netværk (3
PC`ere) bruger jeg default IP`en som jeg fik tildelt af Dansk Kabel TV.
Jeg mener at jeg engang har læst om et lille program der nemt kunne skifte
mellem forskellige opsætninger - men hvad navnet var, ved jeg desværre ikke.

Hilsen Bo

Fra : Martin

Dato : 11-04-02 19:32

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg mener at jeg engang har læst om et lille program der nemt kunne skifte
> mellem forskellige opsætninger - men hvad navnet var, ved jeg desværre

Du kan bruge et program der hedder NetSwitcher II .. der kan du skifte
imellem 2/flere
forskellige opsætninger i din PC, hvad enten det er IP, DNS, Gateway, Proxy
osv osv

mvh

Martin

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 12-04-02 15:20

> Du kan bruge et program der hedder NetSwitcher II .. der kan du skifte
> imellem 2/flere
> forskellige opsætninger i din PC, hvad enten det er IP, DNS, Gateway,
Proxy

Tak, det prøver jeg.

/Bo