Endnu en ny...
Fra : Annika

Dato : 08-04-02 10:21

Ja davser..
Har fulgt anonymt med på sidelinien i nogle dage, læst både råd, og
"slåskampe" herinde :)

Hvad der er at sige om mig selv, ved jeg ikke, men er Annika..
Har desværre ingen hund, da jeg bor til leje hvor der ikke må holdes dyr :(
Ellers var jeg nok på enten en Chihuahua eller Pomeranian. Ja, er til små
hunde, for de store er for meget for mig....

mvh Annika
http://annika.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 08-04-02 13:36

Annika skriver:

> [...]
> Ellers var jeg nok på enten en Chihuahua eller Pomeranian. Ja, er til små
> hunde, for de store er for meget for mig....

Hihihi...pas nu på du ikke får startet en ny "lille-stor-alt for stor-hund
diskusion" *smil*

Men altså velkommen Annika, og lad dig ikke afskrække af diverse bryderier,
der er såmænd mange sjove og meget kloge indlæg i gruppen her. Eneste fare er
nok at
du får endnu mere lyst til at have hund !

Hilsen Dorthe ( - og Nansen der snart skal til DcH hvalpe-eksamen, uha *smil*)

Fra : Annika

Dato : 08-04-02 15:13

Tak tak...
Nej afskrækket bliver jeg nok ikke, for så havde jeg da aldrig skrevet
herinde efter at have læst omkring i indlæggene..
Ja, med ønsket om en Chihuahua kan man jo blot sige at den i fysik nok er
ALT for stor ;)

Held og Lykke med eksamen
(aner ikke hvad DcH står for uforkortet, men puha!!)

Annika

Fra : Ole

Dato : 08-04-02 20:23

Dansk civil hundeførerforening