Ultradev
Fra : Mette Frederiksen

Dato : 07-04-02 21:56

Hejsa!

jeg vil lige høre om der er nogen her der bruger ultradev til at redigere
PHP i?
er det til at gå til? og hvordan fungerer det? er det sådan at man kan lave
php uden egentligt at kunne koderne eller er det bare et program hvor man
kan indtaste PHPkoderne og så hvordan det bliver?

På forhånd tak for hjælpen
Mette

--
^~^
http://www.valo.dk

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 07-04-02 22:17

> [...]
> php uden egentligt at kunne koderne eller er det bare et program hvor man
> kan indtaste PHPkoderne og så hvordan det bliver?

Jeg vil stærkt fraråde dig at lade et program generere din PHP-kode. Din
kode vil blive totalt ubrugelig, da et program (endnu) ikke kan regne ud
hvad du præcist har brug for.
Begynd i stedet på php - køb en bog om emnet (som et af de nyeste topics
handler om)

--
Kristian Risager Larsen
http://www.kezze.dk - mailto:kezze@kezze.dk

Fra : Martin Stender

Dato : 08-04-02 22:09

Den kommende Dreamweaver MX har nu - udover JSP, Cold Fusion etc. - også
understøttelse for bla. php- og kan lave master/detail sider etc. Men den
laver noget irriterende kryptisk kode - lidt i stil med når den laver
JavaScript.
Men mange standard funktioner, som include, require etc. er da rare at have
som 'presets', plus det, at den viser indholdet af f.eks inkluderede sider,
mens man arbejder.
Dens 'Live Data' funktion er også et hit.

Mvh
Martin