Gigabyte MB
Fra : Per Stæhr

Dato : 07-04-02 21:29

MB type ga-6wmm7 rev.4.1 Jeg mangler sound driver til denne onbord
soundkort. Det er ikke Yamaha 744. Hjælp

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-04-02 21:54

"Per Stæhr" <per.staehr@mail.tele.dk> skrev....

> MB type ga-6wmm7 rev.4.1 Jeg mangler sound driver til denne
> onbord soundkort. Det er ikke Yamaha 744.

Jamen Gigabyte siger altså det er en Yamaha 744. De må jo vide det.

Måske har du en GA 6WMM7-1, som er uden onboard sound?

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Per Stæhr

Dato : 09-04-02 20:58

"Kent Oldhøj" <news@oldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jamen Gigabyte siger altså det er en Yamaha 744. De må jo vide det.
>
> Måske har du en GA 6WMM7-1, som er uden onboard sound?

Det er MB gigabyte ga-6wmm7 rev.4.1 det står skrevet på MB og der er ikke
påloddet en yamaha 744 tips. Denne rev 4.1 model findes ikke på gigagytes
hjemmeside

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-04-02 21:18

"Per Stæhr" <per.staehr@mail.tele.dk> skrev....

> Det er MB gigabyte ga-6wmm7 rev.4.1 det står skrevet på MB og
> der er ikke påloddet en yamaha 744 tips.

Jamen hvilken chip er det så?

> Denne rev 4.1 model
> findes ikke på gigagytes hjemmeside

Lyder mærkeligt. Både at de skulle lave en ny rev. med en anden
soundchip, og at de så skulle undlade at informere om det. De er jo
netop meget omhyggelige med at gøre opmærksom på at der findes en
version uden onboard lyd m.m.

Fra : Per Stæhr

Dato : 09-04-02 21:05

> [...]
>
> Jamen Gigabyte siger altså det er en Yamaha 744. De må jo vide det.
>
> Måske har du en GA 6WMM7-1, som er uden onboard sound?

Det et MB ga-6wmm7 rev. 4.1 det står skrevet på MB. Denne type findes ikke
på gigagytes hjemmeside. der er ikke påloddet yamaha 744 tips