Kom så MOOOOOOOOR !!
Fra : Coppi

Dato : 07-04-02 20:54

Hej.

Hunde tillægger sig nogle skægge vaner med årene.

Her i huset skal vi gå tur hver dag, det er i hvert fald Coppis mening.

Selv om vi har gået ude hele dagen og hundende har ageret medhjælpende hunde
ved at gå i vejen o.s.v., så skal vi altså gå tur alligevel.

Når han synes det er ved at være tid, går han sådan tilfældigt forbi sit
halsbånd, og sådan ligesom lige slår til det med poten og kikker op på mig
og, ja så forstår jeg da godt hvad han mener.

Det har han gjort længere tid, men nu er der kommet en ny ide, når han enten
vil i seng eller ud om aftenen ligger han ude i køkkenet og vuffer eller
knurrer ligeså stille, men selvfølgelig så højt, at vi kan høre det, ja, og
så får han da også sin vilje. I aftes var klokken kun halv ti, da han syntes
det var sengtid, såhhhhhhh.

Godnat, Coppii er gået i seng. Jeg snyder lidt og sidder i værelset ved
siden af soveværelset, men det er jo ikke til, at vide hvor længe jeg får
lov til det. Nu har han jo fundet metoden.

coppi

Fra : Pia

Dato : 07-04-02 21:03

<G> Max nøjes med at sukke højlydt, møve sig demonstrativt og møjsommeligt
ned fra sofaen, så vi kan se, hvor træt han er og kravle hen i det mørkeste
hjørne under min seng, hvis vi larmer for meget om aftenen. (hvorfra jeg så
må hive ham ud senere, han får nemlig skuldrene i klemme).

Meget svært ikke at tillægge dem menneskelige egenskaber nogen gange!

:Pia

Fra : Louise Kragh

Dato : 08-04-02 00:24

Vores gravhund bliver også godt gnaven hvis vi laver for meget natteroderi,
især hvis vi går og f.eks. rydder op efter gæster når det er over frøkenens
foretrukne sengetid, så der ikke er ro i nogle af værelserne. Så graver hun
sig ned i vores dyne og vuffer og brummer indtil vi lukker døren, eller
kommer iseng og slukker lyset
Hun tysser også på hvalpen (voers lille shiba) hvis hun pultrer rundt om
natten
mvh
Louise

Fra : mus

Dato : 09-04-02 11:42

Hmm ja de er da kære. Min hund er en stor stærk hund der tror han er en
skødehund.
Når han synes det er på tide at stå op kigger han på én når man ligger i
sengen og på en måde hvor hans snude er max 5 cm fra min næse. Og han bliver
ved! Man kan næsten se han smiler, når man slår øjnene op.

Fra : Pia

Dato : 09-04-02 12:29

"mus" <spoi@sol.dk> wrote in message news:3cb2c595$0$12008
> sengen og på en måde hvor hans snude er max 5 cm fra min næse. Og han
bliver
> ved! Man kan næsten se han smiler, når man slår øjnene op.

Det nøjes Max ikke med, han stønner og piber og når det ikke virker, får man
en varm vaskeklud i hele krydderen.... Hvis man gemmer hovedet bliver dynens
overflade oversnuset (læs inhaleret) og prikket til mens han "søger" efter
en...

:Pia

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-04-02 01:31

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ja, og
> så får han da også sin vilje. I aftes var klokken kun halv ti, da

Sandra var eminent til at fortælle når det var sengetid .. hun gik
bare ind og skrabede sengetæppet ned fra sengen .. og det foregik ikke
stille og roligt .. og lagde sig og jo længere det varede inden jeg
fattede situationen jo højere sukkede hun .. og spørg lige om mine
gæster forstod en fin hentydning ..*GGG*

Smil fra Ami