Molefikseri - nybegynder
Fra : otn

Dato : 07-04-02 19:03

Hej,
Er lige begyndt for første gang i mit liv. Alle gode råd og henvisninger
modtages med stor taknemlighed.

PFT

OTN

Fra : hh@cool.dk

Dato : 07-04-02 20:49

Hej OTN

Kan man fikse en mole ? : - >

Pjat til side.

Du kan jo prøve på biblioteket.

Ellers er et godt bud jo at prøve med flåd, genneløbs med orm af en hvilken
som helst type. Sildestykker m.m. enten stationært eller med langsom
inspinding.

Knæk og Bræk

René

Fra : EV0L

Dato : 08-04-02 14:01

"otn" <otn@stofanet.dk> wrote in message
> Hej,
> Er lige begyndt for første gang i mit liv. Alle gode råd og henvisninger
> modtages med stor taknemlighed.

Jammen her om en lille mdr. så tager du ud på molen med et bobbelflåd med en
krog under, på krogen sidder du et stykke med sild, og så skal du se fiske
magi

Mon ikke du ville komme hjem med en omgang hornfisk ! Det tror jeg

God fornøjelse!

-e.

Fra : Mich@el

Dato : 08-04-02 15:21

Hej Otn.

otn wrote:

> Hej,
> Er lige begyndt for første gang i mit liv. Alle gode råd og henvisninger
> modtages med stor taknemlighed.

Bobbelflåd med ca. 1 - 2 meter line efter flådet, og med Hornfiskeskind på
krogen. En sand havørred dræber. (gælder både på kyst og mole)

Ellers tag ud og tal med andre molefiskere, vi lystfiskere er modsat andre
grupper ikke bange for at dele ud af vores erfaringer.

Knæk & Bræk

Michael