problemer med forbindelsen mellem lydkort ~
Fra : Claus

Dato : 07-04-02 17:43

Hej i NG'en,

Efter at have installeret Windos XP pro, oplever jeg lige pludselig
problemer med afspilning af dvd-film(altså musikken i filmene) og afspilning
af mp3 musik!

Mit SB Live! er forbundet eksternt med et kabel til mit Mpeg-kort
(Hollywood) og fra lydkortet går altså kablet til mit stereoanlæg.

Dette virkede fint under Windows98, men nu bliver jeg nødt til at fjerne
kablet der forbinder de to kort og sætte kablet til anlægget direkte i
mpeg-kortet hvis jeg vil se en dvd, eller kablet direkt til lydkortet, hvis
jeg vil høre mp3!

Hvad kan dett skyldes - forbinder kablet lader ikke til at være hverken
bøjet eller direkte defekt (virkede jo lige indtil installeringen af win
xp)!?

Er der nogen, som kan hjælpe?

På forhånd tak,

Claus

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 08-04-02 16:32

"Claus" <cle@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad kan dett skyldes - forbinder kablet lader ikke til at være hverken
> bøjet eller direkte defekt (virkede jo lige indtil installeringen af win

Mon ikke du skal prøve at slå den indgang på lydkortet, som du bruger til
mpeg-kortet, til i mixeren i XP?

--
Jimmy Nielsen