Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
50.000 KR. I DUSØR
Fra : lejlighedsoges@yahoo~

Dato : 07-04-02 16:45

Hej!

Jeg søger en andelslejlighed eller fast lejelejlighed i København. Alt har
interesse.
Dusør mellem 10.000 og 50.000 afhængig af hvad du kan skaffe.

Lidt om mig selv:
Stille fyr på 26, ikke-ryger og fast arbejde.

Send mig en mail med dit svar...

Fra : Carl Munk

Dato : 07-04-02 23:00

"lejlighedsoges" <lejlighedsoges@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> Dusør mellem 10.000 og 50.000 afhængig af hvad du kan skaffe.
>
> Lidt om mig selv:
> Stille fyr på 26, ikke-ryger og fast arbejde.

Det du gør er strengt forbudt !!!!!!
Men kender du nogen der kender nogen, eks din firmachef som har
forbindelser
det er meget bedre og de fleste firmaet har forbindelserne i orden

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 08-04-02 10:31

> Det du gør er strengt forbudt !!!!!!

hvorfor skulle det være ulovligt !? hvis han blot vil betale en person for
at formidle kontakten til en udlejer...

Fra : Winston Smith

Dato : 08-04-02 10:37

"Carl Munk" <carl@munk.dk> wrote in message news:<75032688d550284109a64f6dca393cee.45246@mygate.mailgate.org>...
> [...]
> forbindelser
> det er meget bedre og de fleste firmaet har forbindelserne i orden

Prøver man at tvinge økonomien ind i en spændetrøje af love, regler og
bestemmelser tvinger man bare almindelig økonomisk aktivitet under
tæppet. Så får vi sorte penge, bestikkelse og penge under bordet.

Dette kan ikke være anderledes, det er nok ulovligt, men han gør ikke
andet end at følge de retningslinier politikkerne har lagt ud for
hvordan samfundet skal køres.

Rune