Store problemer med NetExpress
Fra : Søren Kirkegård

Dato : 07-04-02 15:45

En af mine kammerater har TDC NetExpress. I de sidste 6 måneder har hans
forbindelse været nede omkring 1 uge [imens TDC finder problemet] hvert
måned.

Jeg har TDC Bredbånd, og bor kun 600 meter fra ham. Vi går på samme central.
Jeg har kun haft problemer en gang i løbet af de samme 6 måneder, hvor de
blev løs ved en reset på centralen, og forbindelsen kørte omkring 15
minutter efter.

Kan det virkeligt passe, at der er så stor forskel på to almindelige bruger,
der kobler på samme central hos samme udbyder?

Jeg gad ikke, som min ven, betale for en 512/128 hvert måned, når jeg kun
kunne benytte den 75% af tiden. Det er nok den værste service/support jeg
længe har hørt om.

[Alene det at et gentagende problem ikke bliver løst ASAP er helt til grin]

Er der nogen, der her i ng er klogere end TDC's teknikere, der kan komme med
et forslag det gentagende problem?

[Internet]
TDC NetExpress 512/128 m/ SpeedStream Router
Fast IP