Cybercity på Xp?
Fra : Falcon

Dato : 07-04-02 14:00

Jeg var inde på Cybercity's hjemmeside for at bestille ADSL,(Modem)
men nu er jeg kommet i tvivl, da jeg så nederst på siden at den ikke
kan køre på Windows XP.... Kan det virkelig være rigtigt?

mvh Falcon

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 07-04-02 21:10

Falcon <Falcon@post5.tele.dk> wrote in

> Jeg var inde på Cybercity's hjemmeside for at bestille ADSL,(Modem)
> men nu er jeg kommet i tvivl, da jeg så nederst på siden at den ikke
> kan køre på Windows XP.... Kan det virkelig være rigtigt?

Jeg testede det bemeldte ADSL-modem inden lanceringen og det virkede fint
på XP. Dengang var der dog ikke lavet drivere specielt til XP - men Win2k-
driverne virkede ganske glimrende.

Eicon har nu skrevet nogle drivere specielt til XP - og disse virker også
glimrende.

--

Mvh. Simon Pedersen

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 07-04-02 21:40

> Jeg var inde på Cybercity's hjemmeside for at bestille ADSL,(Modem)
> men nu er jeg kommet i tvivl, da jeg så nederst på siden at den ikke
> kan køre på Windows XP.... Kan det virkelig være rigtigt?

Det kører fint her.

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357