Hvad gør "sulfnbk.exe" ?? Hjælp
Fra : Michael

Dato : 07-04-02 13:39

Jeg har lige fået af vide at jeg skulle slette denne fil "sulfnbk.exe"
hurtigst muligt da det var en virus!

Det gjorde jeg så, det var igår aftes. Og nu har jeg så lieg fået en mail
hvor der stod at det var falsk alarm.

Så nu undrer jeg mig så lidt over hvad den fil egentlig gør! Har jeg kvajet
mig??

Mvh
Michael

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 07-04-02 13:41

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev:

> Jeg har lige fået af vide at jeg skulle slette denne fil
> "sulfnbk.exe" hurtigst muligt da det var en virus!

Det er en hoax.

> Så nu undrer jeg mig så lidt over hvad den fil egentlig gør!

Det er noget med lange filnavne og dos.

> Har
> jeg kvajet mig?

Ja

Prøv evt. dk.edb.virus itedet.

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm

Fra : [5000] Bo

Dato : 07-04-02 15:25

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> skrev i en meddelelse

> Det er en hoax.

> Det er noget med lange filnavne og dos.

> Ja
>
> Prøv evt. dk.edb.virus itedet.

Eller se dette link:

http://www.csirt.dk/newssystem/theme.asp?ThemeID=7&ArticleID=98

Mvh Bo

Fra : Mogens

Dato : 07-04-02 17:17

On Sun, 7 Apr 2002 14:38:33 +0200, "Michael"
<Michael.falkenberg@mail.dk> wrote:

>Jeg har lige fået af vide at jeg skulle slette denne fil "sulfnbk.exe"
>hurtigst muligt da det var en virus!

Man skal altid tage den slags "Virus, skynd dig at . . . . "
advarsler med et gran salt. 99% af dem er falske
advarsler som kun spredes for at skabe unødig panik.

Modtager du sådan en advarsel, så søg på
Internettet om det er en kendt hoax.
I langt de fleste tilfælde kan de oplysninger
findes på en halvt minut eller mindre.

Og gør så dig selv og andre den tjeneste
at give den besked videre til den sikkert
velmenende ven som sendte dig mailen.

Mvh Mogens