Online handel ??
Fra : Jens Harvest

Dato : 07-04-02 12:29

Hejsa

Jeg fandt for nogen tid siden et online firma i Holland ( a la Høg´s), hvor
jeg fandt nogle produkter jeg var ret "hug" på.....men nu kan jeg dælema
ikke huske / finde dette firma´s adresse Men måske der er nogen her i
gruppen der kan hjælpe mig lidt på vej !!!

Med Venlig Hilsen

Jens

Fra : Tanja Bromley

Dato : 07-04-02 22:54

"Jens Harvest" <harvest@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke huske / finde dette firma´s adresse Men måske der er nogen her
> gruppen der kan hjælpe mig lidt på vej !!!

Tænker du mon på Divoza ? Så er adressen: www.divoza.com.
Jeg har selv handlet der for nyligt. - Leveringstiden er lidt længere, end
de reklamerer med, men varerne er i en god kvalitet. Det er ikke sidste gang
jeg handler der i hvert fald

Mvh. Tanja

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 07-04-02 23:50

"Tanja Bromley" <tanja@bromley.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de reklamerer med, men varerne er i en god kvalitet. Det er ikke sidste

Hmm... jeg fik ikke noget frem i første omgang. Så prøvede jeg med

http://www.divoza.nl

- det virkede.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Tanja Bromley

Dato : 08-04-02 08:54

"Trond Øyvind Hermansen" <oyvind.hermansen@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hmm... jeg fik ikke noget frem i første omgang. Så prøvede jeg med
>
> http://www.divoza.nl
>
> - det virkede.

Mærkeligt ... jeg har lige testet, og .com adressen virker fint ? Til
gengæld virker .nl adressen så ikke her .... egentlig ganske underholdende
det her, hvis man tænker over det
Nå, men brug et-eller-andet link, så kommer I jo nok derind på
en-eller-anden måde *GGG*

Mvh. Tanja

Fra : Jens Harvest

Dato : 08-04-02 12:23

Jeps det var den Takker for hjælpen.
Er der forresten nogen der ved hvad en ormekur koster idag, med recept osv.
?

Jens

Fra : Tanja Bromley

Dato : 08-04-02 15:51

> Jeps det var den Takker for hjælpen.
> Er der forresten nogen der ved hvad en ormekur koster idag, med recept
osv.
> ?

Tjaeh, det kommer an på hvilken ormekur ? Nu købte jeg selv Eqvalan hos
Divoza, fordi den SKAL mine heste ha' hvert år (på dyrlægens anbefaling)
pga. mange hestebremser i området heromkring. Den koster i normal-køb
omkring 130,- kr., og dertil kommer gødningsprøve (medmindre hestene SKAL
ha', li'som mine) og receptgebyr. Jeg ku' forestille mig, det ku' løbe op i
henved 200,- kr. pr. stk. i sidste ende ?

Og så vil jeg lige løfte pegefingeren ... det der med at købe ormekur i
udlandet skal man kun gøre, hvis ormekuren er nødvendig! Jeg får taget
gødningsprøver på mine heste normalt, men lige den der Eqvalan har jeg fået
uden gødningsprøve hvert år pga. bremse-koncentrationen her i området -
derfor bestilte jeg med god samvittighed i Holland, for at spare en del
penge. Det skal man ikke gøre, hvis man påtænker rutinemæssige ormekure -
få taget en gødningsprøve først! - Jeg har ikke givet mine heste andet end
den årlige Eqvalan-kur i 3 år nu - for deres gødningsprøver er faldet ud
negative ... og se, dét sparer man nu en gang flere penge ved, end at købe
rutinemæssigt ind i udlandet

Mvh. Tanja

Fra : Snudeske

Dato : 08-04-02 20:02

"Jens Harvest" <harvest@get2net.dk> wrote in message
> Jeps det var den Takker for hjælpen.
> Er der forresten nogen der ved hvad en ormekur koster idag, med recept
osv.
> ?

Tja, jeg giver 75 kr. ex. moms for en gødningsprøve, som har vist sig at
være negativ hver gang, så jeg ved ikke, hvad kuren koster.

Dertil skal jeg så også tilregne transport, dyrlægens underlige andre
gebyrer, så sammenlagt tror jeg, at min prøve står i ca. 500 kr.

Men jeg har også ladet mig fortælle, at min dyrlæge ligger i den dyre ende
af prisskalaen.

MVH
Snudeske.