Undskyld....
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 07-04-02 11:47

....men her kommer altså et bærbar-spørgsmål mere. Man kan næsten nøjes med
at svare (1) eller (2).

Hvis nu valget står mellem:
(1) Toshiba Satellite 1800-804 med P3 1 GHz eller
(2) Sony Vaio FX501 med Duron 1 GHz,
hvad skal man så vælge?
Hvilken processor er bedst af de to?
Toshiba'en er vist nok med en mobile processor? Er alle mobile-processorer
med speedstep?
Hvis det ikke er tilfældet, er Toshiba'en så med speedstep? Det står ikke på
deres hjemmeside.

Toshiba'en batteritid er opgivet til 2,5 timer og Sony'en til 2,25. Hvor
bogstaveligt skal man tage det? Bliver batteritiden i praksis mindre, eller
kan man presse mere ud af dem?

Det var det for denne gang.

Mvh.
Tue

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 07-04-02 11:52

> Toshiba'en er vist nok med en mobile processor?

Nej det var den så ikke. På www.laptop4u.dk finder man ud af, at det er en
desktop. Så giver det vel sig selv.

Mvh.
Tue

(Der ville ønske han altid fandt svaret på sine spørgsmål _før_ han stillede
det i gruppen i stedet for bagefter.)

Fra : Peter T.

Dato : 07-04-02 11:55

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@skjoldhoej.dk> wrote in

> (Der ville ønske han altid fandt svaret på sine spørgsmål _før_ han
> stillede det i gruppen i stedet for bagefter.)

Et mere sigende emne end "undskyld...." kunne også være på sin plads.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 07-04-02 11:56

> Et mere sigende emne end "undskyld...." kunne også være på sin plads.

Undskyld.

Tue

Fra : Peter T.

Dato : 07-04-02 15:59

"Tue Vestergaard" <tue.vestergaard@skjoldhoej.dk> wrote in news:3cb0259b$0
$10681$4d4eb98e@news.dk.uu.net:

> Undskyld.
>
> Tue

hehe :)

Fra : Ole

Dato : 07-04-02 13:39

P3 er best av de to !

Ole

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 07-04-02 13:42

Ole wrote:

> P3 er best av de to !
>
> Ole
<snip>

Ja, og Toshibaen er den ringeste maskine af de to...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 07-04-02 14:33

> Ja, og Toshibaen er den ringeste maskine af de to...

fedest......Det hjalp mig meget.

Spøg til side - mon ikke det ender med Sony'en.

Tue

Fra : Christoffer Gæmelke

Dato : 07-04-02 17:45

Jeg har købt en VAIO fx108k, og det er kram. Den har en god klar skærm og
"plastic'en" er i god kvalitet.
Så ud fra den kan jeg godt anbefale en Sony (har dog ingen erfaring med
andre bærbare (pånær en dell, som jeg synes var meget dyr i forhold til hvad
den kunne).

Mvh Christoffer