Rideskole i Storkøbenhavn
Fra : ~ Susanne ~

Dato : 07-04-02 11:35

Hej !!!

Der er efterhånden gået 10 år siden jeg sidst har siddet på en hesteryg, og
det synes jeg ærlig talt er al for lang tid

Jeg kunne derfor godt tænke mig at gå til lidt voksenridning og har søgt
lidt på nettet over rideskoler i Storkøbenhavn. Det eneste jeg har fundet
frem til er, at der er stor prisforskel, men tit er der jo også en
sammenhæng mellem pris og kvalitet. Men derudover er jeg egentlig ikke
blevet så meget klogere.

Så derfor vil jeg høre jer om I kan anbefale en rideskole i Storkøbenhavn,
hvor jeg kan gå til lidt hygge-voksenridning. Jeg er ikke så meget til at
springe, så de rideskoler hvor de fx springer en gang om måneden, er jeg
ikke så meget for. Men dressur og skovridning, det er bare sagen

Jeg håber I kan hjælpe mig!

På forhånd tak!!

Susanne

Fra : Tina

Dato : 08-04-02 00:21

"~ Susanne ~" <munkebo@post6.tele.dk> skrev i
> [...]
> springe, så de rideskoler hvor de fx springer en gang om måneden, er jeg
> ikke så meget for. Men dressur og skovridning, det er bare sagen

Hej Susanne

Ballerup har voksenhold. De fleste rider bare hygge-ridning. Der er godt nok
springning på programmet engang imellem (ikke hver måned), men man må selv
om, om man vil springe eller ej.

Min veninde har indtil fornylig gået på et voksenhold derude (ikke længere
råd til det), og jeg har selv redet med engang imellem. Undervisningen er
god, og der er flere forskellige hold for både begyndere, let øvede, og
øvede.
Om sommeren går turen tit i skoven, der ligger lige ved siden af

Tag rundt til de forskellige rideskoler, snak med dem, se et hold blive
undervist, og få selv en prøvetime. Det er den eneste måde, man kan finde
den helt rigtige rideskole på.

God fornøjelse med at starte igen.

Tina

Fra : Benedicte Beck

Dato : 09-04-02 07:59

Hej
Min mand er nybegynder og rider på Frederiksdal rideskole.
De rider i ridehus, på banen og små ture i skoven. De har ikke sprunget
endnu og jeg synes det virker som en god rideskole. Hestene er OK og nolge
af dem kan gå rimeligt godt.

Mvh hilsen Benedicte

Fra : ~ Susanne ~

Dato : 09-04-02 19:47

Tak for tips'ne!
Det lyder som et par goder steder, så jeg tror at jeg vil kigge forbi

Tak!
Susanne

Jeg vil forsøge mig lidt frem med et par prøvetimer,

Fra : ~ Susanne ~

Dato : 09-04-02 21:02

Hej Benedicte!

Ved du hvad det koster at gå en gang om ugen på Frederiksdal rideskole?

Med venlig hilsen
Susanne

Fra : Benedicte Beck

Dato : 10-04-02 08:09

> Ved du hvad det koster at gå en gang om ugen på Frederiksdal rideskole?
> Med venlig hilsen
> Susanne

Hej Susanne
Det koster 380 pr måned

Min mand går mandag aften kl 19, så det kan jo være vi ses.

Hilsen fra ynglings hestene
Plys, Nuggi, Parleur og Tintin.

Benedicte