Tastatur
Fra : Spirit

Dato : 07-04-02 11:04

Kan nogen anbefale et billigt tastatur med håndledsstøtte. Det behøver
absolut ikke have alle mulige genvejstaster, da jeg aldrig anvender disse
alligevel.
Jeg vil ikke give en herregård for det. Max omkring 200,-

Jeg havde et Trust Direct Access som jeg var godt tilfreds med. Havde
behagelige taster og en god håndledsstøtte. Men efter hvad jeg kan se, er
det desværre udgået af produktion.

På forhånd tak
Spirit

Fra : Gimmer

Dato : 07-04-02 15:13

føniks computer har et multitast til 149!
det er ret fint!
vh Gimmer