Server ???
Fra : Dennis Høyer

Dato : 07-04-02 10:35

Hej

jeg overvejer at anskaffe mig en gammel computer der skal bruges som server

den skal køre min hjemmeside, måske ftp...
og måske lidt andre småting

hvad vil i anbefale??
(hardware)

Fra : Deaster

Dato : 07-04-02 10:40

Dennis Høyer wrote:
> [...]
> server
>
> den skal køre min hjemmeside, måske ftp...

Det kommer jo rigtigt meget an på load og hvilket OS den skal køre.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Dennis Høyer

Dato : 07-04-02 13:01

Jeg regner med den skal køre linux debian (hvis jeg ellers kan få det til at
virke) - eller så en anden linux distribution

hvad mener du med load??
er det hvor hurtigt siden loader?

det ved jeg sørme ikke...men der går ikke mere end 2 sekunder tror jeg

Fra : Esben

Dato : 07-04-02 17:44

"Dennis Høyer" <d_h@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> virke) - eller så en anden linux distribution

Han mener nok generel belastning. Hvis det er for at håndtere filoverførsel
via en adsl linje behøver du næppe noget hurtigere end en 200Mhz cpu. Hvis
der skal køre SQL-server eller noget lignende kender jeg ikke kravene, men
her er mange RAM nok vigtigt.

--
Esben

Fra : Dennis Høyer