Opmuntring
Fra : Benedicte Beck

Dato : 07-04-02 10:06

Hej jeg har bare brug for lidt opmuntring, da min dejlige hest har smidt mig
af så jeg har brækket noget i ryggen og ikke må ride i 3 mdr!!!

Mvh Benedicte

Fra : Line

Dato : 07-04-02 20:36

Kjære, søte deg!

Bruk like tiden til å lese, se video's og prate hest herinne!
God bedring!

Med vennlig hilsen Line, Sykepleier og hestedame...

Benedicte Beck <beck.henrik@mail.dk> skrev i
meldingsnyheter:3cb00bb6$0$5252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Iben Holst

Dato : 08-04-02 07:45

Det var dog forfærdeligt !

Men jeg må sige at jeg er overrasket over at en brækket ryg, vil kunne komme
sig så du forventer at kunne ride igen om 3 måneder.
Så min opmuntring må være, at du skal glæde dig over at det ikke tager
længere tid ! Find alt det positive frem og så skal du se at 3 måneder kan
forløbe ret hurtigt ....

God bedring !

Iben

Fra : MM

Dato : 08-04-02 22:06

aiiiiiiiii for sivans da....Det var da godt nok ikke så rart. Hvad skete
der? Rigtig god bedring her fra mig....

--

Venlig hilsen Mia
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,

Fra : Benedicte Beck

Dato : 09-04-02 07:54

> aiiiiiiiii for sivans da....Det var da godt nok ikke så rart. Hvad skete
> der? Rigtig god bedring her fra mig....
>
> Venlig hilsen Mia

Hej Mia,

Jaah. Hvad skete der?
Jeg har haft min hest i næsten 3 år nu, og han aldrig før smidt mig af, men
i onsdags, havde jeg redet et kvarter på banen og synes det ville være rart
at komme en lille tur i skoven. Jeg var ikke kommet mere end ca. 50 m da den
skøre hest gav et højt hop og sprang til siden, da jeg så ville finde
balancen igen, gav vilddyret bare et hop til og tog hovedet op i luften, og
så lå jeg der.
Det var bare uheldigt, andre gange har han lavet det, der var værre, uden
jeg er faldet af.

(Jeg var ude hos ham igår, han havde fødselsdag og blev 8 år. Og
selvfølgelig fik han knus og en masse gulerødder)

Mvh Benedicte

Fra : Richard Nybo

Dato : 12-04-02 12:10

Hej Benedicte!
Op med humøret! Det går nok!! Jeg kender godt situationen! Da jeg havde haft
min hest i 14 sølle dage smed han mig af så jeg brækkede halebenet! NUL
ridning i 3 måneder! Da det så endelig var helet og jeg skulle i gang igen,
så jokkede han gudd'me over foden så den var knust! NUL ridning i 3
måneder!! Ok, måske er det ikke så opmuntrende, udover, at sådan går det
forhåbentligt ikke for dig! Så skal du bare have de tre måneder til at gå.
Og når de så er gået, så er det sommer og du har alt det bedste at glæde dig
til!
God bedring!

Knus Camilla