Aldi-PC
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 07-04-02 09:53

Aldi sælger fra onsdag en PC og den er helt sikkert prisen værd.
Meeeen. For dem der har tid at vente til november 2002, er den
næste Aldi-PC udstyret med DVD-brænder!!!

Oplysningen er at finde i PC-WELT-de.

Mvh Bjarne

Fra : Rasmus Ladekjær Pede~

Dato : 07-04-02 21:39

> Aldi sælger fra onsdag en PC og den er helt sikkert prisen værd.
> Meeeen. For dem der har tid at vente til november 2002, er den
> næste Aldi-PC udstyret med DVD-brænder!!!

Det lyder da godt..... men der er dælme langt tid til november !!

> Oplysningen er at finde i PC-WELT-de.

hmm.... er det er tysk pc blad eller hvad ?

mvh Rasmus

Fra : Carl Munk

Dato : 07-04-02 22:02

"Bjarne Hansen" <bjarne.inger@post.tele.dk> wrote in message

> Aldi sælger fra onsdag en PC og den er helt sikkert prisen værd.
> Meeeen. For dem der har tid at vente til november 2002, er den
> næste Aldi-PC udstyret med DVD-brænder!!!
>
> Oplysningen er at finde i PC-WELT-de.

Den har da DVD
Medion® 2,0 GHz multimedia-internet entertainment PC
Intel Pentium 4 processor 2,0 GHz, CD-brænder 24x10x40, 16xDVD-ROM,
80 GB-harddisk, 256MB SDRAM, 3 FireWire porte, 6-kanal Audio-Controller
for digital hjemmebiografoplevelse, nVIDIA GeFORCE 4 64 MB,4 USB porte,
56K V.90 PCI data-fax-modem, 3,5" diskettedrev, IntelliMus, PS/2
Tastatur m. multimediehotkeys, Windows XP og masser af software.
Pr. stk. 9.999,- og 1.199 € á 7,55 = 9.052 kr. i Tyskland !!!

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 07-04-02 22:18

> Den har da DVD

Behøver jeg sige mere. "You're a waste of space....and bandwidth"

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot