Telia service ?
Fra : joshua

Dato : 01-02-01 00:10

Er der nogen her som har været utilfredse med Telia ?

Ringede til Telia 23/11-2000 for at opsige mit mobil abb.
og de sagde jeg kunne gøre det skriftligt eller pr e-mail.
Fint tænkte jeg ,det er da skide fint at man kunne opsige det pr e-mail, og
gjorde dette.
I Januar md. kom der stadig opkrævninger på abb.
Så jeg ringede til Telia igen og fik da at vide at man da overhovedet ikke
kunne opsige sit pr e-mail ,dette SKULLE gøres pr brev, de vidste godt at
nogle af deres medarbejdere havde sagt dette men det var altså forkert
!!!!!!! Nå, satte mig ned og skrev en håndskreven opsigelse og sendte den.
Dette var ca d 14/1-2001
Her skal nævnes at jeg ikke betalte de opkrævninger der kom fra Telia da jeg
ikke ville betale for december og januar md. da jeg jo havde opsagt abb i
november md. som jeg havde fået besked på.
Fik 29/1-2001 besked fra Telia , at hvis jeg ikke betalte NU blev telefonen
lukket om 8 dage....
Ringede ind 31/1-2001 og spurgte hvordan det gik med mit abb. Jammen dette
var da opsagt d 21/12-2000
og virkede ikke mere og desuden kunne man SAGTENS
opsige sit abb. pr e-mail det var da 100 % sikkert......
GRRRRRRRRRRRRRR..........
hvordan hulen kan jeg så få en påmindelse om at de vil lukke for telefonen
til den 8/2-2001.....
tja tja.......Tele DK here i come

Fra : Michael Haahr

Dato : 01-02-01 10:54

>Tele DK here i come

Tele Dk er da ikke løsningenn hvis du leder efter bedre service

Fra : Lasse Jensen

Dato : 01-02-01 17:07

"Michael Haahr" <michael-h@email.dk> skrev i en meddelelse

> Tele Dk er da ikke løsningenn hvis du leder efter bedre service
>
> Jeg tror det er et valg mellem pest eller kolera, jeg har pt. haft
debitel, tele dk, telia og sonofon fordelt over de sidste 9 år. på nuværende
tidspunkt har jeg mobilix, dem har jeg índtil videre været tilfreds med, men
der har så hellere ikke været nogle større problemer endnu...

KEEP ON FIGHTING!!! vi må ikke lade selskaberne vinde, de er der sgu for
vores skyld... og ikke omvendt...de glemmer de sommetider....

mvh. Lasse bj

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-02-01 17:11

Lasse Jensen wrote:

> KEEP ON FIGHTING!!! vi må ikke lade selskaberne vinde, de er der sgu for
> vores skyld... og ikke omvendt...de glemmer de sommetider....

Mon dog mon dog.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Michael Ravn

Dato : 01-02-01 18:02

On Thu, 1 Feb 2001 00:10:15 +0100, "joshua" <c-c@mail.dk> wrote:

> [...]
>gjorde dette.
>I Januar md. kom der stadig opkrævninger på abb.

Jeg har sagt mit Telia abonnment op pr. email, og har fået en
skriftlig bekræftelse pr. snailmail, at det er i orden.
Michael Ravn

Fra : Palle Iversen

Dato : 02-02-01 00:57

Prøv at skriv på svensk til dem, det forstår de sikkert bedere, og på fransk
til Mobilx.

Palle.

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-02-01 01:32

Palle Iversen wrote:

> Prøv at skriv på svensk til dem, det forstår de sikkert bedere, og på fransk
> til Mobilx.

Og tysk til Debitel.

Og amerikansk til NøleDK

eller hva?