Hjælp
Fra : Marianne Jespersen

Dato : 05-04-02 19:28

Nu har jeg været så uheldig (jeg er ligeglad med om i tror på det - jeg selv
ved det er sandt) at miste mine arbejdsfiler (swt så vidt jeg husker) til en
af mine flash filer og sidder nu kun tilbage med swf. De var brændt på cd
fordi de fyldte en del og der kom en kæmpe ris så cd'en blev ubrugelig
ligemeget hva jeg gjorde og nu er den kaseret. Og nu skal jeg netop ændre
lidt i flash filen bare noget tekst men hva ska jeg gøre når jeg ikke kan
åbne den eller kan man ved I det??

PLZ HJÆLP

MVH

Fra : Bo Dudek

Dato : 06-04-02 19:34

>Nu har jeg været så uheldig (jeg er ligeglad med om i tror på det - jeg selv
>ved det er sandt) at miste mine arbejdsfiler
er nu heller ikke mit job at dømme andre

>(swt så vidt jeg husker)
nix.. .fla-filer

> [...]
>lidt i flash filen bare noget tekst men hva ska jeg gøre når jeg ikke kan
der findes en del programmer, som kan finde information om en given
swf.. dvs, man kan finde ud af, hvilke actions, der er brugt.. man kan
hive jpg's ud fra swf'en osv, men man kan IKKE rette i en swf og
derefter gemme den.. ikke med de programmer, som jeg hidtil har set..

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)

Fra : LrsN

Dato : 11-04-02 22:45

errhhhmmm Jeg ved godt det er snyd, og det sikkert ikke spiller, men hvad
med at få fat i en hex-editor og så åbme .swf filen i den. Du kan så sikkert
finde de tekstpassager der er talt om og overskrive dem med det der skal
stå....

Bemærk at der sikkert skal stå det samme antal bogstaver...

Fra : Marianne Jespersen

Dato : 12-04-02 11:29

Hvor finder man sådan noget ??

MVH