Hej gruppe.
Fra : Katja Law

Dato : 06-04-02 18:36

Hej med jer.
Jeg hedder Katja L. og er udadtil ny i gruppen, da jeg ikke rigtig har fået
deltaget i debatten, men jeg har fulgt med længe og savnede helt at læse nyt
de seneste dage.
Jeg har MS, men fungerer fint i dagligdagen med et flexjob
som pædagog. Jeg fungerer faktisk så godt, at jeg var i tvivl om jeg kunne
være bekendt at blande mig i gruppen her, men her er en hyggelig og rar
tone, så jeg mænger mig alligevel.
Så, god weekend til alle.
Mvh.
Katja L.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-04-02 20:22

On Sat, 6 Apr 2002 19:35:37 +0200, "Katja Law" <shaslaw@hotmail.com>
wrote:

>Hej med jer.

Hej - og velkommen.

> [...]
>være bekendt at blande mig i gruppen her, men her er en hyggelig og rar

Gør endelig det. Du behøver ikke have et handicap for at deltage i
gruppen.

>Så, god weekend til alle.

ILM.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 06-04-02 22:16

"Katja Law" <shaslaw@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så, god weekend til alle.

I lige måde

Her i gruppen er alle velkomne - det eneste som er et "krav" er at
indlæg/svar er relaterede til handicap (kort fortalt)

Og velkommen til!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : ICE_COOL

Dato : 07-04-02 13:38

jamen velkommen til

Fra : Lotte M

Dato : 09-04-02 10:16

"Katja Law" <shaslaw@hotmail.com> skrev :

> Jeg hedder Katja L. og er udadtil ny i gruppen, da jeg ikke rigtig har fået
> deltaget i debatten, men jeg har fulgt med længe

Det er altid dejligt, når en "smuglæser" giver sig til kende.

> Jeg har MS, men fungerer fint i dagligdagen med et flexjob
> som pædagog. Jeg fungerer faktisk så godt, at jeg var i tvivl om jeg kunne
> være bekendt at blande mig i gruppen her,

Naturligvis kan du være med - det kan enhver, der er interesseret i
handicaprelaterede emner, uanset om vi selv er handicappede eller ej.

> men her er en hyggelig og rar tone, så jeg mænger mig alligevel.

Mæng bare løs
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk