Compaq Workstation
Fra : Charlotte

Dato : 06-04-02 18:28

Hej alle,

Jeg ønsker lidt hjælp til en Compaq Workstation 5000 med WinNT.

Hvordan kommer jeg ind i BIOS så jeg kan ændre boot drev-rækkefølgen (til:
A,C,SCSI) ? På nuværende tidspunkt søger maskinen ikke på A drevet under
opstart efter boot, og det er derfor ikke muligt at få afinstalleret NT

Ken

www.sightsofnature.dk

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-04-02 18:38

"Charlotte" <CMN@SightsofNature.dk> skrev

> [...]
under
> opstart efter boot, og det er derfor ikke muligt at få afinstalleret NT

Jeg vil gætte på, at du skal trykke F10, under opstart, når cursoren
blinker.

mvh
Peter

Fra : Charlotte

Dato : 06-04-02 21:20

Niks, det dutter ikke. Har også prøvet med F2 og ctrl tasten......

Charlotte

www.sightsofnature.dk
----------------------------------

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-04-02 21:42

"Charlotte" <CMN@SightsofNature.dk> skrev

> Niks, det dutter ikke. Har også prøvet med F2 og ctrl tasten......

Hmm... Måske skulle du aflægge denne side et visit:
http://www5.compaq.com/support/files/workstations/us/download/722.html

og forklaringen på, hvorfor du skal bruge denne fil:
http://www5.compaq.com/support/techpubs/maintenance_guides/workstation_50
00/MGWKSTN2.05.html

mvh
Peter