Billede af går i binaer.historie
Fra : Knud Styhr Hansen

Dato : 06-04-02 17:38

Jeg har lagt et billede af en gård i Vendsyssel ind på Binaer.historie. Mon
nogen kan hjælpe med at opklare hvilken gård der er tale om.
M.V.H.
Tove

Fra : Show The Andersens

Dato : 06-04-02 20:39

"Knud Styhr Hansen" <styhr@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lagt et billede af en gård i Vendsyssel ind på Binaer.historie.

Billedet - posting'en kan ikke ses på min server.

Annette

Fra : Keld Andersen

Dato : 06-04-02 22:12

Der er ingen problemer med at se billedet via Tiscalis newsserver.

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23@worldonline.dk
Web: http://home.worldonline.dk/~keld23/

Fra : K. Thidemann

Dato : 06-04-02 23:42

On Sat, 6 Apr 2002 18:38:01 +0200, "Knud Styhr Hansen"
<styhr@post5.tele.dk> wrote:

>Jeg har lagt et billede af en gård i Vendsyssel ind på Binaer.historie. Mon
>nogen kan hjælpe med at opklare hvilken gård der er tale om.
>M.V.H.
>Tove
Prøv at kontakte Ketty Johansson, Sundbysamlingen
hun er ekspert i gårdmalerier i Vendsyssel.

http://home1.stofanet.dk/akira/page5.html

Mvh
K. Thidemann

Fra : Show The Andersens

Dato : 07-04-02 10:12

> [...]
Mon
> nogen kan hjælpe med at opklare hvilken gård der er tale om.
På signasturen står Sulsted?????

Annette.

Fra : Henriette Idestrup

Dato : 07-04-02 11:37

Og hvis det betyder, at gården er belligende i Sulsted, kan henvendelse til
følgende måske hjælpe:

Egnsmindesamlingen for Sulsted og Aistrup Sogne
Sulsted skole
Elkærvej 2
9380 Vestbjerg

Leder Jens Højen Poulsen
Tveden, Byrholtvej 35
9381 Sulsted
Tlfnr. 98 26 00 84

Med venlig hilsen / Kind regards / Mit besten Grüßen
Henriette Idestrup

Homepage: www.idestrup.dk
E-mail: idestrup@adslhome.dk