langsom hentning af nyhedsgrupper
Fra : Kim Hansen

Dato : 06-04-02 16:09

Er det kun min tdc-adsl forbindelse ser er så pokkers langsom
til at hente grupperne ned? Det kan tage op til 4 min, hvor det tog
ca. 30 sek med cybercity isdn.
Det er de samme grupper jeg henter.
Og det er en 1024/256 forbindelse jeg har nu.
Er det tdc´s nyhedsserver der generelt er langsom?

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-02 16:41

Sat, 06 Apr 2002 17:08:53 +0200, skrev Kim Hansen
<ksh@webnet.dk>:

>Er det tdc´s nyhedsserver der generelt er langsom?

Brug dtext.news.tele.dk til tekstgrupper.

Har du iøvrigt spørgsmål om TDCs newsserver stilles de bedst i
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 06-04-02 21:42

Hej Kim
"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse
> Er det kun min tdc-adsl forbindelse ser er så pokkers langsom
> til at hente grupperne ned? Det kan tage op til 4 min, hvor det tog
> ca. 30 sek med cybercity isdn.
Nej - jeg har samme problem - havde tidligere ISDN fra get2net
det var bare noget der virkede.
> Det er de samme grupper jeg henter.
> Og det er en 1024/256 forbindelse jeg har nu.
> Er det tdc´s nyhedsserver der generelt er langsom?
Ja - det er også min overbevisning - især om aftenen kan den virkelig stå og
tygge drøv.
Vi må håbe det bliver bedre.
Hilsen
Jørgen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-04-02 22:03

Sat, 6 Apr 2002 22:41:37 +0200, skrev "Jørgen Jørgensen"
<jjgas@tdcadsl>:

>Ja - det er også min overbevisning - især om aftenen kan den virkelig stå og
>tygge drøv.

Det skal du ikke forvente, dertil er TDCs newsserver for belastet
af mange binære grupper og mange brugere.

Igen: brug dtext.news.tele.dk til tekstgrupper, den er ikke
belastet af binært snask.