Hest
Fra : Johnny Mjelde

Dato : 06-04-02 14:51

Hej jeg har en hest

Fra : MM

Dato : 06-04-02 22:27

"Johnny Mjelde" <mjelde@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:a8muf0$6lc$1@sunsite.dk...
> Hej jeg har en hest

Hej Jeg har to

--

Venlig hilsen MM
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,
jeg endnu ikke har fået lavet ikk´?

Fra : Dragen

Dato : 06-04-02 23:44

Hei
Jeg har ingen!

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 06-04-02 23:52

"MM" <mivse@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Johnny Mjelde" <mjelde@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Jeg har to

Hej! Jeg har kun een, men vil gerne ha' to!

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Anet

Dato : 07-04-02 00:13

det er vel nok en særdeles interessant tråd men jeg vil da lige sige at vi
har to heste og en lånehest i vores stald. Andre der vil oplyse antal af
deres hest?????

hilsen

Anet

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 07-04-02 09:49

In article <a8nvil$v4t$1@news.cybercity.dk>, Anet wrote:
> det er vel nok en særdeles interessant tråd men jeg vil da lige sige at vi
> har to heste og en lånehest i vores stald. Andre der vil oplyse antal af
> deres hest?????

Jeg har kun en halv :(

JonB

Fra : Line

Dato : 07-04-02 20:36

Heh! Jeg har tre! -Eller snarere to og en halv?
Min Danske Sportsponni, min lille Shettis, og hlvpart i en deilig American
Quarter Horse...

c)
Line.

Jon Bendtsen <bendtsen@diku.dk> skrev i
meldingsnyheter:slrnab01vg.9uo.bendtsen@brok.diku.dk...

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 08-04-02 16:45

Vi har 6 stk. hvoraf 4 er shetlænder - og en bil med en hundret stykker
i.

Fra : Mona

Dato : 08-04-02 23:27

Hej.

Jeg har to heste og min datter har en pony. Og jeg tror ikke
vores bil har flere end 90...?

....og jeg synes det bare er SÅ dejligt at have heste!

Mange hilsner fra

Mona, der ikke har haft hest så længe og som endnu er lidt bange
for at galoppere, fordi jeg faldt af sidste gang jeg gjorde
det...

Jimmie Andersen <Hawk@teknik.dk> skrev i en

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-04-02 07:54

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har to heste og en lånehest i vores stald. Andre der vil oplyse antal af

3 (hvoraf den ene dog er en shetlandspony

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : taina

Dato : 07-04-02 00:32

Hej, jeg har også en, og vil for guds skyld ikke have flere

Fra : MM

Dato : 08-04-02 22:07

..

> Hej! Jeg har kun een, men vil gerne ha' to!

Ja jeg har jo stadig to, men vil faktisk gerne nøjes med en....men det kan
man jo ikke når den står hjemme

--

Venlig hilsen Mia

Fra : Lindes

Dato : 07-04-02 08:52

Hej, jeg har otte - snart ni

Mvh Charlotte der også ville bidrage til denne lidt specielle
tråd..

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 07-04-02 08:21

"Johnny Mjelde" <mjelde@mail.dk> wrote:

>Hej jeg har en hest

Jeg har en lasso

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 07-04-02 10:12

Hej Ole

Den med lassoen den kan jeg ikke slå, ok du er vinder af denne tråd
hihihi.....

hilsen

Anet

Fra : Liz

Dato : 07-04-02 20:15

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote in message
> Hej Ole
>
> Den med lassoen den kan jeg ikke slå, ok du er vinder af denne tråd
> hihihi.....
>
> hilsen
>
> Anet
Hej allesammen,
Jeg har 3, næsten 4, og en sweetheart i.........Farsø!! Det rimer næsten,
ikke?
Åndsvag tråd..............det skal der også være plads til.

Mvh Liz

Fra : MM

Dato : 08-04-02 22:09

"Ole Braad-Sorensen" <braadso@soholm.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har en lasso

nåååj kan du også bruge den??

--

Venlig hilsen Mia

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 08-04-02 22:39

"MM" <mivse@sol.dk> wrote:

>nåååj kan du også bruge den??

Jeps...! (Så længe jeg ikke sidder på hesten)
Ramses og jeg har lige prøvet hvodden det er at fange køer!
Bare en skam at han er bange for køer

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com

Fra : mba

Dato : 20-04-02 21:56

- hirhirhirhvor er den dejligt åndssvag, denne her tråd! *GGGG*

Bare for at bidrage: Jeg har ingen hest, men ville gerne ha en 75 stykker,
der sku bo i en BMW K75! (motorcykel)

mvh M Andersen
----------------------------
http://www.furnituretiger.dk
- under opbygning og derfor noget gevaldigt rod lige nu! *gnæk*

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 20-04-02 22:48

"mba" <Aragorn@welles.dk> wrote:

>Bare for at bidrage: Jeg har ingen hest, men ville gerne ha en 75 stykker,
>der sku bo i en BMW K75! (motorcykel)

Hvad er en motorcykel

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen