Asus B1500 TV Out
Fra : Claus

Dato : 06-04-02 15:02

Nogen der har erfaringer med subject? Jeg kan sådan set fint få det til at
fungere, hvis jeg manuelt skifter opløsning fra 1400x(kan ikke huske det
andet) og til 800x600, hvorefter jeg skal trykke fra TFT til TV. Dette
ligger altsammen gemt under egenskaber for skærmen. Er der ikke en nemmere
mådeat skifte på? F.eks. at trykke på et ikon, så skifter den selv til TV og
i 800x600 og skifter tilbage igen når jeg trykker på en ny ikon?

Det andet her synes jeg er meget besværligt.

Endvidere har jeg lagt mærke til, at man i Win2000 kan køre 1024x768 og at
det vises perfekt. Hvis jeg viser det på min XP i 1024x768, så står fonten
meget utydeligt!? Kan det passe at den kan i Win2000 men ikke i XP? Det ér
den rigtige driver jeg bruger.

Claus