Knap og tekst
Fra : Martin Petersen

Dato : 06-04-02 12:21

Jeg har problem i Flash MX, jeg har lavet nogle knapper til min hjemmeside
udelukkende designet i Flash, nu vil jeg gerne have lavet det sådan at når
man kører musen henover knapperne, skal der fremkomme en tekst der fortæller
hvilken side man kommer til, er der nogen der kan fortælle hvordan man gør
det?

- Martin Petersen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 06-04-02 13:17

Hej Martin.

Du skal bare placere din tekst i "over"-frame, inde i knappen.

Hilsen,
Henrik

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-04-02 17:51

Er der på nogen måde jeg kan lave en tweening på den tekst jeg undsætter i
"mouse over" framen

- Martin Petersen

Fra : Bo Dudek

Dato : 06-04-02 18:34

>Er der på nogen måde jeg kan lave en tweening på den tekst jeg indsætter i
>"mouse over" framen
sagtens.. du kan klikke på din tekst i over-staten og trykke F8.. så
kan du konvertere teksten til et movieclip og derefter animere det..
denne animation vil herefter kun blive vist, når der er mouseover

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd (only for dsl or faster conn.)