Nyt Kabinet...
Fra : Plazm0id

Dato : 06-04-02 12:43

Hej NG,

Jeg står for at skal købe et nyt kabinet.
Jeg har kigget lidt på Chieftec DA-01BD Full Tower, men hvad er at anbefale
: MidiTower eller MaxiTower ?

( mit nuværende er et MidiTower )
Hvad er det bedste pris- og kvalitetsmessigt set ?

hilsen

John

Fra : JRS

Dato : 06-04-02 13:17

Til spørgsmålet om midi eller maxi, ville jeg nok vælge maxi... Er sku
lækkert med godt med plads , og en del 5 1/4 pladser så man kan hænge sine
HD's op i elastikker ..
Sidder selv med et midi tower, og der har jeg kun plads til at hænge den ene
af HD'erne op Skal jo osse være plads til DVD og Brænder ..
Desuden er der bedre plads til ekstra udluftning i et maxy tower ..

MVH
JRS

Fra : azze

Dato : 06-04-02 13:40

Jeg synes et Chieftech er glimrende. Størrelsen vælger du udfra hvor meget
plads du vil have. Hvis du overvejer at have mere end 2 harddiske, er det
lækkert med et maxitower. Chieftech har iøvrigt også lavet pladser til en
masse ekstra blæsere, så du kan altid sætte lidt mere gennemstrømning i
kabinettet, hvis du har mange harddiske til at køre.
Jeg er iøvrigt spændt på øvrige svar fra gruppen, da jeg også skal købe
kabinet i nærmeste fremtid.

Fra : Peter Holm

Dato : 06-04-02 16:10

se det gode kabinet+blæser+HD kasse her. måske var det noget.
http://morgen.dk/tilbud.htm

Peter

Fra : John Madsen

Dato : 06-04-02 21:13

Tak for jeres svar. Har bestilt et Chieftech kabinet.

John