Passwords - masser
Fra : Niels Frahm

Dato : 31-01-01 22:54

Hej er skal til at sætte et lille netværk op på vor skole.
Alle elever skal have et password - jeg har set på et program der
hedder Passwords by Mask v1.4 - findes der noget tilsvarende
på dansk eller måske et forslag om et andet program der kan lave
mange password - hvor man kan bestemme lidt selv - så det ikke er
helt tilfældigt - f.eks. - man kan bestemme de to første ciffer i
kodeordene.

mvh
Niels

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 01-02-01 00:07

In <24d4OuA0k520IWyqjikgmedU3kJ2@4ax.com> Niels Frahm <frahm@writeme.com> writes:

> [...]
>mange password - hvor man kan bestemme lidt selv - så det ikke er
>helt tilfældigt - f.eks. - man kan bestemme de to første ciffer i

Kodeord boer vaelges af eleverne selv, ellers kan de ikke huske ordene og
vil skrive dem ned nogle steder. De valgte kodeord af eleverne skal
selvfoelgelig checke med en ordbog og deres navn, saa de ikke
vaelger helt aabenlyse kodeord.

/Martin