Laserprinter
Fra : [2791] - Kim

Dato : 06-04-02 10:30

Repostet, er der virkelig ikke nogen som kan hjælpe med flg:

Jeg har fundet min "gamle" Canon LBP-1260c frem igen.
Den har tidligere fungeret glimrende.
Men nu er den begyndt at melde
"27 printjob rejected" hver gang den skal skrive
noget ud fra Win98..
Jeg kan snildt skrive en testside ud.
Jeg har ikke manualen, så jeg véd ikke hvad fejl 27 er....

Mvh, Kim
kimspur@image.dk

Fra : Leony

Dato : 06-04-02 13:35

"[2791] - Kim" <Nope_kimspur@image.dk> skrev i en meddelelse

> Men nu er den begyndt at melde
> "27 printjob rejected" hver gang den skal skrive

Har du installeret driverne.
Hvis du har så prøv at installere dem igen.
Evt kig på producentens hjemmeside, det kan være der står hvad fejl 27 er.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : [2791] - Kim

Dato : 06-04-02 15:38

Driverne er "indbygget" i Win98.
Der er ingen informationer, hverken på Canon.dk, eller Canon.com.

Mvh, Kim

Fra : Leony

Dato : 06-04-02 17:46

> Driverne er "indbygget" i Win98.
> Der er ingen informationer, hverken på Canon.dk, eller Canon.com.

Jeg prøvede at søge på fejl 27 på google, men fandt ikke rigtigt noget
brugbart.
Du kunne prøve at skrive til deres support.

Fra : [2791] - Kim

Dato : 06-04-02 19:32

> Du kunne prøve at skrive til deres support.

Hmm...Dét er osse prøvet for 1 uge siden....
Det var derfor jeg tyede til gruppen som sidste udvej

Mvh, Kim

Fra : hgr

Dato : 07-04-02 13:36

"[2791] - Kim" wrote:

> [...]
> noget ud fra Win98..
> Jeg kan snildt skrive en testside ud.
> Jeg har ikke manualen, så jeg véd ikke hvad fejl 27 er....

citat fra manual:
fejl 27 job afvist
den oversætter, der specificeres fra computeren findes ikke.
udbyg printeren med den ønskede oversætter eller vælg en anden emulering

citat slut

hvis man bruger skrifttyper der ikke er installeret i printeren får man
tilsyneladende også denne fejl.
mvh
henrik