Nyt design
Fra : Broxgaard

Dato : 06-04-02 10:04

Hej

Nu er har www.anti-bums.dk fået nyt design og alle popup der var når man kom
ind på siden er fjerne....

siden set bedst i 1024X768

//Broxgaard
www.anti-bums.dk

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 06-04-02 11:35

> Nu er har www.anti-bums.dk fået nyt design og alle popup der var når man
kom
> ind på siden er fjernet....

Dejligt at der ikke mere er popups.. Jeg har selv brugt det for jeg syntes
det var rigtig smart at jeg på den måde kunne få flere besøgende!!!! men
nej.. Jeg må indrømme at jeg hurtigt fandt ud af at folk hadede de pop ups..
og at folk der viste at jeg havde pop up undgik min side.. Så det havde den
helt modsatte effekt!
jeg synes selv at det er møg irriterende med de pop ups på siderne på
nettet.. før man ved af det så han computeren åbnet 4 nye vinduer! så det er
en glædelig nyhed at alle pop up er fjernet! *S*

Jeg tror jeg måske har fundet en fejl på din side... Når man klikker på
links'ene til venstre kommer det fint frem i midten af skærmen.. men når man
klikker ind påanti bums' billeder så kommer de frem i et nye vindue.. skulle
de ikke også komme frem i midten af siden?

Ellers et enkelt og meget overskueligt design! *S*

Mange hilsner
Mette

Fra : Broxgaard

Dato : 06-04-02 12:54

Nej

de skal kommer frem i et nyt vindue da det vil fylde for meget i midten

//Broxgaard

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 06-04-02 13:17

> de skal kommer frem i et nyt vindue da det vil fylde for meget i midten

ok!
så er alt jo så fint, som det skal være! *S*

Mette

Fra : Broxgaard

Dato : 06-04-02 13:16

vil du ikke nok skrive en hilsen i gæstebogen?

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 06-04-02 14:03

"Broxgaard" <broxgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> vil du ikke nok skrive en hilsen i gæstebogen?

OK jeg hedder ikke Mette .. men jeg har tilladt mig alligevel lige at
skrive en hilsen i jeres gæstebog, håber det er OK

Masser af hils fra Ami

Fra : Broxgaard

Dato : 06-04-02 15:13

Alle er velkommen til at skrive i den *S* også dig