Ekstra printerport
Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 06-04-02 09:41

Hej gruppe
Jeg har købt en ekstra printerport (pci), men min Win XP vil ikke kendes ved
den.
Er der nogen, der kan give mig et råd til, hvordan jeg får den installeret?
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 06-04-02 12:28

> [...]
ved
> den.
> Er der nogen, der kan give mig et råd til, hvordan jeg får den

Fulgte der en driver-CD med kortet?

I så fald ville jeg bruge driverne på denne CD

Claus

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 06-04-02 16:06

Nej, der er ingen driver cd med.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 07-04-02 07:59

> Nej, der er ingen driver cd med.

Ærgeligt!

Men så ville jeg tage kortet ud af maskinen igen og kigge grundigt - i
første omgang på selve printet - for at finde noget der kan identificere
det - Jeg tænker her på fabrikantnavn/mærke og modelnummer.

Finder nu noget er det blot om - rådt for usødet - at søge efter det på
www.google.com

Har du ikke held med dig ved dette, ville jeg fortsætte med selve chippen -
Altså den største bille på kortet - På ryggen af den står næsten 100%
sikkert et typenummer og givetvis også et fabrikantmærke og så skal du på
google igen.

Jeg ved at der findes et website hvor man kan slå alle mulige og umulige ID
numre for forskellige kort - nye og gamle - op.

Desværre har jeg mistet mit bookmark af netop dette site - Så hvis du finder
det må du meget gerne droppe URL'en her i gruppen.

Held og lykke med søgningen

Claus

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 07-04-02 14:55

Det er en "SUNIX Int art. no. 12451", men en søgning på Google gi'r ikke
noget.
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Mogens

Dato : 07-04-02 19:55

"Jørgen Thorsgaard" <joergen.thorsgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en "SUNIX Int art. no. 12451", men en søgning på Google gi'r ikke
> noget.
> --
> Mvh.
> Jørgen

Måske : http://www.sunix.com.tw/ ??

MVH
Mogens

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 07-04-02 20:50

Det lykkedes mig alligevel at finde en brugbar driver på Sunix' hjemmeside.
Tak for hjælpen.

Mvh.
Jørgen