open i new window.
Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 05-04-02 21:45

Hej gruppe,

hvordan laver man en response.redirect "xxx.htm", således at det man
henviser til åbener i et nyt window, i stedet for det eksisterende?

Mvh
Adrian Hjelmslund

Fra : F.Larsen

Dato : 05-04-02 22:16

Hej

Det har jeg svært ved at tro at du kan da vinduer er en ren klient ting...
men du kan lave et java script som åbener en link i et nyt vindue.

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-04-02 22:41

F.Larsen wrote in news:huor8.8337$567.485334@news000.worldonline.dk:

> Hej
>
> Det har jeg svært ved at tro at du kan da vinduer er en ren klient
> ting... men du kan lave et java script som åbener en link i et nyt
> vindue.

det kan faktisk siges meget mere præcist:

Det kan slet ikke lade sig gøre med serverside ASP-scripts !

:)

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Adrian Hjelmslund

Dato : 05-04-02 23:07

Tak for svaret. Virker ganske logisk nu jeg hører det Skal lige blive
vant til at være "server side".

Adrian