ASP editor?
Fra : Troels

Dato : 05-04-02 21:02

Kan det ikke lade sig gøre at hente koden fra en fil og udskrive
den på skærmen?

har prøvet lidt af hvert med include file, men det lader ikke til
at kan lade sig gøre.

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : F.Larsen

Dato : 05-04-02 22:17

sagtens... brug det indbyggede filesystem objektet

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm

Fra : Torben Brandt

Dato : 06-04-02 00:13

F.Larsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> sagtens... brug det indbyggede filesystem objektet
>
> --
> Flemming
>
> "Troels" <desc@microsoftmyas.org> wrote in message

Flemming, vil du ikke svare _UNDER_ det du svarer på.
Jeg er ikke den eneste der allerede har fortalt dig om <URL:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

/Torben

Fra : F.Larsen

Dato : 06-04-02 01:06

"Torben Brandt" <torben@actuar.dk> wrote in message

> Flemming, vil du ikke svare _UNDER_ det du svarer på.

Det skal jeg prøve at huske (er lidt OE erhvervsskadet).

> [...]
> KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
> fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud
> og vind luksus webhoteller fra Wannafind

Mens vi er igang kan du jo passende læse lidt om signaturer her:

God weekend ;=)

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-04-02 01:41

F.Larsen wrote in news:jZqr8.11593$iY5.554454@news010.worldonline.dk:

> "Torben Brandt" <torben@actuar.dk> wrote in message

> Mens vi er igang kan du jo passende læse lidt om signaturer her:
> http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

hvad er der galt i denne signatur ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : F.Larsen

Dato : 06-04-02 13:03

"Jesper Stocholm" <spam200204@stocholm.dk> wrote in message > >

> hvad er der galt i denne signatur ?

Der er ikke noget galt med din signatur ... den er helt fint. Torben der
imod burde bruger 7 linier da han har sat navnet to linier over
"underskriften/signaturen"

Ifølge http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc1855.html så er "underskriften" (navn)
en del af signaturen:

Make things easy for the recipient. Many mailers strip header
information which includes your return address. In order to
ensure that people know who you are, be sure to include a line
or two at the end of your message with contact information. You
can create this file ahead of time and add it to the end of your
messages. (Some mailers do this automatically.) In Internet
parlance, this is known as a ".sig" or "signature" file. Your
.sig file takes the place of your business card. (And you can
have more than one to apply in different circumstances.)

--
Flemming

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-04-02 13:37

F.Larsen wrote in news:ztBr8.12937$iY5.589686@news010.worldonline.dk:

> Der er ikke noget galt med din signatur ... den er helt fint.

det var også Torbens signatur jeg spurgte om :)

> [...]
> .sig file takes the place of your business card. (And you can
> have more than one to apply in different circumstances.)

hold da op noget flue-kne**** :)

Det er da vist et fortolkningsspørgsmål om navnet er en del af signaturen
.... det er i hvert fald ikke lysende klart, at navnet IKKE må være en del
af selve indlægget.

I øvrigt skyldes miséren, at HTML.dk ikke tillader, at der anvendes egen
signatur. Derfor har Torben ikke mulighed for at sætte navnet i selve
signaturen - hvis han ville.

Og hermed et opråb til html.dk:

Kunne I ikke lave det, så dem der er registreret som brugere på html.dk
kan lave deres egen signatur ? Hvis I gerne vil signalere, at beskeden er
sendt via jeres website (hvilket vel er OK), så kunne I sige, at den
personlige signatur kun måtte være på tre linier ... så kunne I skrive
"Sendt via htm.dk" i den sidste. Det kunne være en god service at tilbyde
de af os, der har brugt tid på at indskrive os på html.dk ... i mit
(næsten) daglige kontakt med nyhedsgrupperne via html.dk er det meget
lidt, som jeg umiddelbart kan se, at jeg har nytte af - i forhold til den
tid jeg brugte på registreringen :)

Fra : Torben Brandt

Dato : 06-04-02 14:36

> [...]
>
> Det skal jeg prøve at huske (er lidt OE erhvervsskadet).

> Mens vi er igang kan du jo passende læse lidt om signaturer her:

Det har jeg så læst, og jeg er da til dels enig i problemstillingen, men
hvis man svarer øverst så er det meningsforstyrrende, mens signaturen jo
står nederst og ikke forstyrrer (forstyrrer ikke mig i hvert fald).

Det ville da være rart hvis man fra html.dk kan lave en signatur, som både
indeholder ens navn o.lign. og at den er sendt fra html.dk.

Desværre kan jeg ikke sende fra min OE, da den driller lidt for meget...
Jeg kunne da også bruge nyhedsgrupper.opasia.dk - som jeg har brugt i
grupper, som html.dk ikke har - men det sker tit at de "ikke kan få
kontakt til nyhedsserveren", og så gider jeg jo ikke at rende hele nettet
rundt for at finde en side uden signaturer, hvor jeg kan sende fra.

I øvrigt vil jeg erklære mig enig med Jesper.

> God weekend ;=)
Tak og i lige måde

mvh Torben <-- som er skrevet på nederste linie