Imponerende Jagt og Fiskeri Messe
Fra : Magnus Harkjær

Dato : 05-04-02 19:53

Ville lige sige at Jagt og Fiskeri Messen i Odense (Kongress Center) er et
oplagt sted at besøge her i weekenden, ja lidt af et eldorado Fik også
en snak med Lars Aagaard fra Fiskeforum, ganske sjovt at møde folk! Så hvis
I tvivler på at tage afsted kan jeg kun anbefale det, det er det hele værd.

Magnus Harkjær

Fra : Kurt Andersen

Dato : 06-04-02 23:24

ja det er da helt fint hvis man er til grønt tøj og så lige grønt tøj og
måske kan man finde en fiskestang hvis man leder længe nok

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 07-04-02 20:21

.... ?

Fra : Karsten

Dato : 07-04-02 20:46

jo man skal kunne lide grøn tøj , hvis man kun er fisker føler man sig lidt
snydt , så er det da godt at jeg både er til jagt og fiskeri.

Næste år skal den nok hede " Jagt - fisk - biler - foder og - forsikring
messe "

--
Karsten Abrahamsen
pa2@image.dk