husly søges til sommerferie på hesteryg
Fra : CARINA VIETEN

Dato : 05-04-02 19:41

hej alle !!!!

vi er tre venninder der skal på rideferie i uge 30, er der nogen der evt har
plads til os og vores tre hyppere (to arabere og alm ridehest) vi skal låne
en fold til hypperne og gerne have tag over hovedet selv, gerne med mulighed
for selv at kunne lave mad og gå i bad,vi vil selvfølgelig gerne betale et
beløb for venligheden bare ikke alt for meget, det må gerne være på
sjælland, fyn og gerne jylland.
skriv til mig hvis i har lyst til at få besøg at tre københavnere..

med venlig hilsen

carina

Fra : MM

Dato : 05-04-02 20:23

> [...]
> sjælland, fyn og gerne jylland.
> skriv til mig hvis i har lyst til at få besøg at tre københavnere..

Hvor lang tid drejer det sig om? Vi er muligvis interesserede, men kan ikke
tilbyde ret meget andet end et lille værelse med tre opredninger....Men vi
planlægger selv ferie enten i uge 29 eller 30, så det afhænger lidt af det
også...Vi bor mellem Horsens og Silkeborg....
Venlig hilsen Mia

Fra : Tina

Dato : 05-04-02 23:18

"CARINA VIETEN" <c.vieten@get2net.dk> skrev i
> hej alle !!!!

Hejsa

Prøv at få fat i de lokale turistkontorer, de kan ofte hjælpe med kontakter
til værtsfamilier/steder. Eller kender et sted, hvor I kan få kontakt.

Jeg var engang for mange år siden på hestevognstur med min byggelegeplads,
fra Skælskør til Lejre, 16 dage, med overnatning en masse forskellige
steder. Nogle steder gik hestene tøjret om natten, så vi holdt vagt ved dem,
og andre steder var det en fårefold, og igen andre steder var det lækre
hestefolde. Vi havde telte med, og ingen adgang til bad/toiletforhold.
(Bæ-spaden blev ivrigt brugt

Eller hvad med at kontakte vandrehjemmene på ruten? Ofte ligger de i
naturskønne omgivelser, med folde på alle sider. Måske kan de hjælpe med
overnatning til hestene, hvis I kontakter de givne steder i god tid.
Vandrehjem er billige, I får en god seng, adgang til bad, og mulighed for at
lave mad selv.

God tur

Tina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-04-02 10:57

CARINA VIETEN wrote:

> [...]
> sjælland, fyn og gerne jylland.
> skriv til mig hvis i har lyst til at få besøg at tre københavnere..

Hej

Mine forældre har en lejlighed som de er begyndt at leje ud, der er fint
plads til 3 voskne. Jeg er bare bange for at de lige har fjernet hegnet
om den sidste fold der var tilbage, men der er stadig græs på folden, så
hvis de kan stå i tøjr, så tror jeg at I skal være velkommende til at
overnatte der. De bor på en gård i udkanten af Store Vildmose lige 20 km
nordvest for Aalborg i Biersted. Jeg kan love jer at det er et virkelig
dejligt område at ride i. Hele vejen op til Tranum kan man ride på små
veje hvor der næsten ingen trafik er, mange af vejene er endda grusveje.

I kan evt. se lejligheden på http://www.triane.dk

God tur, jeg er slet ikke misundelig! :)

/Trine